RebeldeMule

ESCRIVÁ MOSCARDÓ, Cristina

Libros, autores, cómics, publicaciones, colecciones...
Cristina Escrivá Moscardó

Portada
(wikipedia)


Introducción

En Wikipedia se escribió: (12 de payares de 1959, Quart de Poblet) ye una xestora cultural y escritora. De formación multidisciplinar, ye una activista comprometida cola recuperación de la Memoria coleutiva, venceyada al mundu de la educación. Tutora de práutiques esternes d'Historia Contemporánea de la Universidá de Valencia. Investigadora con Fontes Orales. Comisaria d'esposiciones, autora de documentales y de más de 70 publicaciones fruto de les sos investigaciones.


Reseña biográfica

Ye una trabayadora incansable pola cultura de la Comunidá Valenciana. Pertenez a la “Societat d'Història de l'Educació dels Països de Llengua Catalana”, filial de “l'Institut d'Estudis Catalans”; a la “Associació de Xestores i Gestors Culturals del País Valencià” y a la “Associació d'Escriptors en Llengua Catalana”. Dende l'añu 2013 ye vocal de la “Societat Coral el Micalet”, onde coordina la seición d'Actos culturales y Biblioteca; vocal de l'Asociación Valenciana pa la Investigación con Fontes Orales, AVIFOR con sede na Universitat d'Alacant. Direutora del Grupu d'Investigación de l'Asociación Cultural Institutu Obreru, GIACIO, dende l'añu 2009 y, na actualidá, presidenta de l'Asociación Cultural Institutu Obreru de Valencia. Tamién pertenez al comité asesor de la Cátedra de Memoria histórica del Sieglu XX, de la Universidá Complutense de Madrid.

Como conferenciante o congresista participó en múltiples alcuentros, nacionales ya internacionales, como les Conferencies Internacionales del ISCHE. Les materies que trabaya van dende'l Llibre pensamientu; Colonies escolares, España 1936-1939; Enseñanza, España 1936-1939; Escueles secundaries, España 1936-1939. Represión política, España 1939-1975; Anarquismu y cultura, España 1936-1939, según estudios feministes y de Xéneru. Unu de los sos últimos llibros correspuende a un cuentu onde les protagonistes son los trés Mages de xineru, “Les 3 magues de gener” llibertá, igualdá y fraternidá–sororidad, inspirada na cabalgata llaica que se celebró en Valencia en xineru de 1937, cuando la ciudá foi sede del Gobiernu republicanu. coordinando los actos de la “Setmana de la Infància” y “Festa de la infantesa”. Na actualidá ta ellaborando la biografía de la feminista Elisa Soriano Fischer.





Bibliografía compilada





Ensayo


Volver a Biblioteca

Antes de empezar, un par de cosas:

Puedes usar las redes sociales para enterarte de las novedades o ayudarnos a difundir lo que encuentres.
Si ahora no te apetece, puedes hacerlo cuando quieras con los botones de arriba.

Facebook Twitter
Telegram YouTube

Sí, usamos cookies. Puedes ver para qué las usamos y cómo quitarlas o simplemente puedes aceptarlo.